Це важливо


Особистий аудит  
Правила
Виберіть тихе, спокійне місце, де ви зможете залишитися наодинці із собою і, де вас ніхто не потурбує. Сядьте зручно, прикрийте очі, розслабтеся, заспокойтеся. Уявіть собі будь-який приємний для вас ландшафт і направте себе туди, начебто це є тепер дійсністю. Такий прийом побудови близьких до реальності образів називається візуалізацією. Спостерігайте себе там, розглядайте ніби як збоку: уважно, доброзичливо, але критично, помічаючи при цьому слабкі місця, а також сильні сторони і позитивні елементи.  Таке спостереження дає вам можливість розглянути самих себе без осудження, оцінки або упередження. Ви займаєте стосовно себе позицію стороннього спостерігача, встановлюєте «психологічну дистанцію», що за­безпечує вам незалученість, а, отже, можливість спостерігати, не відчуваючи впливу. Дистанція робить послугу, без неї не може бути об'єктивного спостереження. Навіть у фізичному світі, щоб щось побачити, потрібно витримати оптимальну відстань. Стоячи впритул до дзеркала, неможливо побачити своє відображення. Необхідна дистанція. Багато хто вважає, що розтотожнення виходить краще, якщо уявити, що сидиш перед великим екраном і дивишся кінофільм, героєм якого є сам. Тренуйте цю вправу, поки добре його не освоїте. Оціночним критерієм тут є жвавість і яскравість відтворених картин. Візуалізація повинна бути настільки яскравою і «живою», наскільки можливо. Це принципово важливо для наступної роботи тому, шо дуже яскравий образ миттєво «впечатується» у пластичний аспект несвідомого.

______________________________


Практичні прийоми конструювання образу «Я»
Ваше уявлення про себе може як сприяти, так і заважати вашому руху до успіху. Ясно уявляючи свої можливості, ви робите їх дійсними, сприяючи тим самим здійсненню свого задуму, втіленню свого «Я». Максимально чітко уявіть те, чого хочете досягти на даному етапі само­розвитку: уявіть ідеальну модель того, ким ви дійсно можете стати.
Вправа складається із чотирьох кроків:
Виберіть якість, що, як ви почуваєте, у цей час сприятиме здійсненню задуму вашого життя, що поступово розкривається, наприклад: впевне­ність, спокій, доброзичливість.
Тепер уявіть, якими б ви були, якби мали цю якість у всій її повно­ті. Дозвольте цьому образу себе сформувати у всіх деталях. Подивіться, як ця якість проявляється в його погляді, положенні тіла, виразі обличчя, манері одягатися, ходити, розмовляти. Якусь мить утримуйте в голові цей образ, призиваючи його все повніше проявляти обрану вами якість.
Уявіть, що ви входите у цей образ і утворюєте з ним одне ціле, ніби як одяглися в новий одяг. Входження в образ має супроводжуватися пізнанням його внутрішніх якостей, внутрішнього буття, внутрішньої реальності образу. Злившись із ним, відчуйте, що якість, що виражаєть­ся ним, стало частиною вас. Уявіть, як відчувається повнота володіння цією якістю. Відчуйте, шо вона наповнює ваше тіло. Відчуйте, що вона проникла в кожну клітинку, що вона тече по жилах, просочує все ваше тіло. Уявіть, що ця якість пронизує ваші почуття, напрям думок і мотиви, що вами рухають.
Нарешті, уявіть себе в одній чи декількох ситуаціях повсякденного життя, проявляючи цю якість більше звичайного. Докладно уявляйте, як розгортаються ці ситуації. Уявіть, шо ви вже дієте, відчуваєте так, як вам хотілося б, що ви вже «стали» тим, ким прагнете бути. Таким чином, ваш образ стає вашим власним учителем.
Уявний образ вашого ідеалу впливатиме на саму вашу поведінку. Постійно уявляйте себе людиною, якою ви б хотіли стати. Створений у такий спосіб ідеальний власний імідж — категорія, що належить ва­шому внутрішньому світові, дивним чином впливатиме на категорію зовнішню у стиль вашої роботи і поведінки. Як говорить психолог Джим Кеткарт: «Той, ким ви себе бачите, буде тим, ким ви станете».
У цьому немає нічого важкого або містичного, як може здатися на перший цогляд. Беззаперечно доведено, що нервова система людини не в змозі відрізнити фактичну ситуацію від ситуації, створеної яскра­во й у деталях нашою уявою. Вона реагує автоматично на інформацію, що надходить із головного мозку, і те, що ви думаєте або уявляєте, для неї — насправді. Відповідно до даної закономірності відоме вислов­лення Декарта: «Я мислю, отже, я існую» може звучати в такий спосіб: «Як я мислю, так і існую».
_________________________________________
Особистісні якості людини
Громадська позиція. Згадаємо, як це розуміли класики: Будь гражданин! Служа искусству Для блага ближнего живи — писав Н. А. Некрасов. А чеховський Тригорін міркував так: «Адже я ще громадянин, я люблю батьківщину, народ, я відчуваю, що якщо я письменник, то я зобов'язаний говорити про народ, про його страждання, про його майбутнє».
Ну а як виявити свою громадянську позицію тому, хто не служить мистецтву і не пише романів? Нам здається, що і в цьому випадку людина зобов'язана:
добре розуміти, що відбувається у суспільстві;
мати свою точку зору із цього приводу і уявляти, що саме повинна робити особисто вона;
знати, які якості потрібні, щоб активно відстоювати свою позицію, і виховувати їх у собі.
Професіоналізм. Не треба плутати його з ерудицією, начитаністю і схожими корисними речами, які можуть і не мати відношення до конкретної справи. Справа ж вимагає певного вміння навичок і — результату. Іншими словами, людину без професії або невмілого професіонала важко зарахувати до компетентної людини.
Рівень мислення. «Усі скаржаться на свою пам'ять, але ніхто не скаржиться на свій розум,— констатував обтяжуючий факт Ф. Ларошфуко. По суті, до цього — удосконалення розуму, підйому на новий рівень мислення — і зводиться будь-яка освіта. Але як перелічити всі ознаки «ідеального» мислення, якщо вчитися можна нескінченно? Проте, постараємося назвати основне. Очевидно, що з будь-якою складною проблемою швидше впорається той, хто вміє мислити:
 послідовно, не відхиляючись від мети;гнучко, знаходячи вихід із «безвихідних» ситуацій  випереджаюче, передбачаючи наслідки своїх дій.
Психологічні якості. Вони, звичайно, згодом змінюються, але є серед них й такі, які властиві будь-якій зрілій людині. Найперші з них:
воля, що дозволяє переборювати перешкоди і досягати мети;
твереза оцінка своїх переваг та недоліків;
вміння керувати собою в складних обставинах.
Цим, безумовно, далеко не вичерпуються корисні психологічні якості, якими має володіти людина,— ми-назвали тільки найнеобхідніші.
Етична грамотність. Етику, одну із найдревніших наук, називали ще практичною філософією. Вона вчила людей, як слід вчиняти, що вважати добром, а що злом: адже навчання без міркування шкідливе, міркування без навчання небезпечне — вважав Конфуцій.
Зрозуміло, доросла людина не обмежується елементарними правилами поведінки — не зривати гнів на інших, якщо винен сам, уміти посміятися над собою і т. п. Але серед сотні корисних правил часом губиться одна — настільки важлива, що монголи навіть зобразили її на своєму прапорі в соембо — древніх символічних фігурах. Одне із тлумачень змісту двох трикутників, звернених вершинами донизу, полягає у вимозі ставитися з однаковою повагою до тих, хто перебуває вище або нижче вас на соціальних сходах. Нерівноправне «тикання», незаслужені привілеї — теж результат етичного неуцтва. Захистити від такої феодальної моралі може лише ясне розуміння, де закінчується необхідна субординація і починається ділове партнерство. У таких рівноправних відносинах є й суто практичний бік: тільки вільна людина, яка поважає свою і чужу гідність, здатна працювати творчо, на повну силу.
Естетична культура. Вона накладає відбиток на все, що б не робила людина. Не випадково часто можна зустріти естетичні категорії — гармонійно, грубо, красиво, естетично... Останньої оцінки звичайно заслуговують роботи, де авторам вдається з'єднати протилежне — простоту пояснення і складність явища, логічну строгість і «божевільні» ідеї, оригінальність підходу і наступність знань. Зі сказаного, звичайно, не випливає, начебто естетична культура цінна лише своєю прикладною стороною.
Активність. Говорити про компетентність, не звертаюча уваги на прак­тичні справи, щонайменше, несерйозно. Активність — це та сама якість, у якій відбиваються всі попередні. Придивившись до активності людини, часом можна переконатися у розбіжності між словом і ділом, між проголошуваною моральністю і розхожими вдачами.
Самовдосконалення. Це якість однаковою мірою відноситься до всіх перерахованих, тому що гармонійне самовдосконалення — та сама опора, що допомагає людині встигати за новими вимогами життя. Учитися — однаково, що плисти проти течії, вважали древні. Тільки перестанеш гребти — і тебе відносить назад.

____________________________________________
Секретная супер-техника – Как все успевать! (rich-peoples.com/vse-uspet)
Секретная супер-техника – Как все успевать!
Привет! Прослушайте и примените эту очень эффективную технику и поймите как все успевать можете и Вы.
60-60-30 - это отрезки времени:
60 мин (а точнее 50 мин + 10 мин), 60 минут (50 мин + 10 мин) и 30 минут.

Итак, 60 минут работы означают - посвящение себя одной конкретной цели 50 минут и 10 минутный отдых. Второй блок – то же самое 50 + 10. А затем - 30-ти минутный перерыв (обязательное условие!).
Подумайте о результате, который хотите достигнуть. Хотите достигнуть максимальной эффективности в работе - ставьте конкретную цель, которую нужно достичь.
Ключ к максимальному высокому КПД - фокусировка на одном виде деятельности за раз.

Прослушайте запись (7 мин) и узнайте все как все успевать очень подробно!
Ключевые принципы ритуала 60-60-30:
..1) Подготовка к нему заранее (всех необходимых для работы материалов, настройка ПК и т.д.)
..2) Убираете все «отвлекатели»: телефоны (отключ.), людей вокруг (просите не беспокоить 2.5 часа), ICQ (отключ.), Skype (отключ.), e-mail-оповещения (отключ.)
..3) Таймер обратного отсчета: (устанавливается на каждый отрезок времени – на 50, 10, 50, 10 и 30 мин каждый раз) - установленный на 50 минут таймер позволяет освободится от всего вокруг и полностью сфокусироваться на том, что вы делаете. Вы будете точно знать, что когда таймер прозвенит, вам пора сделать перерыв. Вы просто занимаетесь делом.
..4) 50 минут - фокусировка на конкретной задаче, без отвлечений! Вы сможете отвлечься на другие дела, когда у вас будет 10 или 30 минут отдыха.
..5) 10 минут – для полного отвлечения от того, что вы делаете. И не забудьте поставить таймер на 10 минут
.6) 30 минут – для отдыха – очень хорошо, если поедите. Расслабьтесь и даже не думайте о работе)
Кстати отсюда можно скачать таймеры на компьютер для ритуала 60-60-30

____________________________________________________________

Актуальність
проблеми боротьби з грипом
та гострими респіраторними захворюваннями

Грип відомий людині біля 2500 років, бо саме тоді Гіппократ вперше описав захворювання подібне до нього. Багаторазові описи епідемій цієї хвороби зустрічаються і у середні віки.
Найвідоміша і найбільша пандемія грипу «іспанка» у 1918 році забрала до 40 мільйонів людських життів. За 2 роки цією формою грипу переболіло 40% населення Землі. Пандемії відмічаються протягом усього 20-го століття: у 1947, 1957 (азіатський грип), 1968 (гонконгівський), 1974 роки, у 21 столітті 2009 (свинячий).
Пандемія (з грецького – всенародне явище) – епідемія високої інтенсивності, що охоплює населення країни, декілька країн або континентів. (Популярна медична енциклопедія. – М., 1971).
Епідемія – широке розповсюдження заразної хвороби, що значно перевищує звичайний зареєстрований на даній території рівень захворюваності.
Серйозні епідемії грипу спостерігались у 1972, 1976, 1989 та 1999 роках. Взагалі епідемії ніколи не припинялись. Щорічні спалахи грипу уражають від 5 до 20% населення світу.
Актуальність проблеми боротьби з грипом і гострими респіраторними захворюваннями відзначається низкою епідеміологічних закономірностей, які притаманні даній інфекції: масовістю захворювань, легкістю передачі інфекції повітряно-крапельним шляхом, загальною сприйнятливістю до цього захворювання, нетривалий імунітет (6-12 місяців) та неперервною можливістю вірусу грипу до утворень нових варіантів, здатних викликати як епідеміологічні, так і пандемічні спалахи.Учених усього світу здавна цікавила таємниця виникнення грипу. Проте тільки у 1933 році було встановлено, що грип спричиняється вірусом за розміром 70-90 мілімікронів.
Особливості розвитку інфекції
Вірус – збудник грипу – дуже підступний. На відміну від багатьох інших він ніколи не зникає, він завжди серед нас.
Грипом найчастіше заражаються від хворого через найдрібніші краплинки слини, яка розбризкується під час розмови, кашлю, чихання.
Вірус грипу вражає клітини дихальних шляхів. Потрапивши в клітину, вірус змушує її синтезувати за дуже короткий час на безліч подібних їй частинок. Звідси зрозуміло, чому від моменту потрапляння вірусу в організм до появи перших ознак хвороби минає так небагато часу.
Клітини дихальних шляхів, в яких розмножується вірус, швидко гинуть, відокремлюються від слизової оболонки, розпадаються, відкриваючи шляхи інфекції в більш глибокі тканини. При цьому звільняється багато вірусних частинок. Деякі з них всмоктуються в кров, викликаючи загальне отруєння організму, а чимало потрапляє у зовнішнє середовище під час розмови, кашлю та чхання. Краплини слизу разом з вірусом поширюються на відстань до 2-3 метрів. Цим пояснюється швидке зараження грипом взагалі і особливо в місцях великого скупчення людей.
Вірус грипу не стійкий проти високої температури. Вже при 50оС втрачає свої властивості через 20 хвилин.
Сьогодні відомо 3 типи вірусів грипу. Їх умовно позначають літерами латинського алфавіту – A, B, C. Епідемічні спалахи грипу та пандемії найчастіше спричиняють віруси типу А, час від часу – віруси типу В (але глобального поширення хвороба при цьому не набуває). Вірус грипу С рідко зумовлює епідемічні спалахи (майже виключно серед дітей). Перебіг хвороби, як правило, легкий.
Що треба знати про грип та гострі респіраторні захворювання, чим вони відрізняються, які подібні симптоми їм притаманні представлено в таблиці 1.
Таблиця 1
Основні симптоми інфекційних захворювань
Симптоми інфекційних захворювань
Гостре респіраторне захворювання (ГРЗ)
Звичайний грип (вірус В)
Свинячий грип
(вірус С)
Початок захворювання
Частіше повільно (симптоми наростають поступово)
Завжди гострий (хвороба буквально валить з ніг)
Як при звичайному грипі
Температура тіла
Рідко піднімається вище 380С і тримається більше 2-3 діб
Досягає 390С і вище за 2-3 доби і тримається 4-5 діб
Досягає 39,50С упродовж першої доби і тримається біля 5 діб
Інтоксикація організму
Слабка, загальний стан задовільний
Сильна (остуда, піт, сильний головний біль, страх світла, головокружіння, ломота). Усе це виявляється різко і наростає стрімко
Сильна ломота в усьому тілі, низький тиск
Кашель
Сухий, помірний, виявлений, виникає відразу
Нестерпний, болючий, з’являється на 2 добу
Сильний, з біллю у грудях
Задишка
Немає
Не сильна
Сильна навіть у спокійному стані
Нежить, закладений ніс
Частіше основний симптом
З’являється не зразу, виражена неяскраво
Як і при звичайному грипі
Горло (почервоніння і біль)
Частіше один із основних симптомів
З’являється на 2-3 добу хвороби
Може бути відсутнім
Почервоніння очей
Рідко, якщо приєднується бактеріальна інфекція
Частий, перший симптом
Як при звичайному грипі
Нудота, блювота
Не буває
Рідкий симптом
Частіший симптом
Час
5-6 діб
7-14 діб
Як при звичайному

        уникайте близького контакту з хворими людьми;
    залишайтеся вдома, якщо ви хворі, не йдіть до школи, обов’язково звертайтесь до лікаряі не відвідуйте міста скупчення людей;
        пийте як можна більше (чай, сік, морс) – це допоможе зменшити інтоксикацію організму;
        закривайте рот і ніс одноразовою серветкою, коли кашляєте або чхаєте. Ви допоможете іншим людям, що оточують вас, уникнути зараження. Одноразові серветки викидайте у відведені місця для сміття (урни);
        мийте ретельно руки з милом – це захистить вас від інфекції;
        намагайтеся не торкатись очей, носа або рота. Віруси грипу легко поширюються, коли людина доторкається до предмету, забрудненого вірусами, а потім торкається своїх очей, носа або рота;
        не переохолоджуйтесь, а якщо це відбулось, то вдома слід прийняти гарячу ванну, обов’язково переодягтись у чистий і теплий одяг.
         

uprobrgrl.ucoz.ru/2010/Decabr/bubnova.doc
__________________________________________________________________________________
Попробуйте сделать своим девизом хотя бы первую из этих формулировок.


Мир беспределен, но в нем существует мир моего Я. Я хочу, чтобы его пределы стремительно раздвигались. Я хочу, чтобы все, что я захватываю, захватывало меня, я хочу, чтобы все, что я узнаю, обновляло меня и шло мне на пользу. Пусть все огромное, к чему я стремлюсь, входит в меня и становится малой моей частью. Я сознаю, что я мал, и уважаю величие мира.
Мир бесконечен, но я двигаюсь от пустоты, в которой нет концов и начал. От нее я отталкиваюсь, она служит мне надежной опорой. Я ухожу, но опора движется следом за мной. Если я остановлюсь, меня сокрушит то, что движется следом за мною. Я сознаю, что я должен идти и что длительные остановки в пути небезопасны.
Нет остановки, когда я стою, любуясь новым открыв­шимся предо мной горизонтом, ибо в эти моменты энергия нового входит в меня и дает мне новые силы. Нет остановки, когда обращаю внимание на мелкий предмет, ибо великое таится и в малом. Я сознаю, что все малое в будущем делается большим и что все большое, уходя в прошлое, становится малым. Я сознаю, что, даже обращаясь к прошлому, я двигаюсь только вперед.
Мир переменчив, но перемены лишь манят меня. Я сознаю, что мир остается собой, даже меняясь. Так же, как мир, непрестанно меняюсь и я, не меняя собственной сути.
Одной рукой я беру, другой — отдаю, одной ногой — наступаю, другой — отталкиваю то, что миновало. Мой шаг пружинящ, как поступь тигра, мой выпад молниеносен, как атака гепарда, моя воля несокрушима, мое желание жить и чувствовать огромно, как небосвод.
Мой взгляд зорок — я вижу рост трав, мой слух остер — я слышу, как тают снега на горных вершинах. Я полной мерой беру энергию у травы и у гор, когда я - у моря, мне отдает энергию море. Нет пути, по которому я не пройду, нет силы, которая меня остановит, если я чист душой и вершу свой путь в согласии с ритмом вещей, которые меня окружают.
Хороший корабль в бурю ложится на борт и без вреда для себя проносится меж бушующими валами. Если море спокойно, он движется к цели, покачиваясь, но мачты его устремлены в зенит. Мои мачты в шторм задевают гребни валов, их кончики в штиль всегда ищут центр небосвода.
Мой гнев —молния, мое раздражение — гром, и то и другое длится краткое время. Если я падаю, я падаю, как пикирует самолет, чтобы скорость падения вновь вознесла меня в высокие слои атмосферы.
Я воин, я плотник, я ткач, я гончар, я кузнец. Мой дух, моя воля — мои инструменты, мои чувства — моя сила. Мое желание жить неиссякаемо, словно жажда любви; когда я люблю, в небесах загораются звезды.
Любовь — энергия жизни, жизнь — танец любви, миро­здание — арена вечного танца энергий. Я — часть мирозда­ния, и я же — его дух. Я двигаюсь к цели и, когда цель ста­новится частью меня, намечаю новые цели. Никто и ничто не может меня укротить, мой путь нескончаем.

___________________________________________________
___________________________________________________

Правила безопасности детей на улице

Современный город - это мир, собранный из людей разных взглядов, мировосприятия, положения в обществе, разного психологического характера. Поэтому жить, надеяться на "авось пронесет" - лучше не стоит. Как бы ни хотелось в это верить, преступный мир существует в каждом городе и круглое время суток.
Проблема безопасности в городе осложняется еще и тем, что люди живут обособленно. Многие стараются не лезть в чужие дела и проблемы. Стараются оградить себя от чужих волнений и трудностей, потому что "и так хватает".
На улице все чаще происходят ситуации, когда прохожие проходят мимо человека, которому стало плохо или которому грозит опасность от хулиганов. Поэтому защитой на улице нужно обязательно озаботиться самому.
Правила безопасности на улице:

- не совершайте прогулок в одиночестве, в местах, где мало людей, в незнакомых районах;
- исключите ночные перемещения по городу, лучше воспользуйтесь такси или попросите знакомых вас отвезти;
- старайтесь заранее проанализировать свой маршрут, подумайте, что в нем нужно изменить, чтобы вам было безопаснее перемещаться;
- не останавливайте незнакомые машины с просьбой подвезти и доехать автостопом;
- деньги и драгоценности старайтесь не показывать;
- деньги лучше храните в разных карманах, а в кошельке держите только сумму, нужную для оплаты в магазине, метро или такси;
- не слушайте музыку в наушниках, это может привлечь внимание преступника, так как к вам легче всего подойти незамеченным;
- если чувствуете что за вами следят, или за вами идет подозрительный человек, перейдите на другую улицу, постарайтесь зайти в ближайший магазин, позвоните в полицию или знакомым, чтобы вас сопроводили;
- старайтесь избегать плохо освещенных мест и подворотен, если же нужно пройти в таком месте, имейте с собой яркий фонарик, которым можно не только осветить дорогу, но и ослепить преступника;
- не поддавайтесь провокациям, не отвечайте на злые шутки и замечания, сделайте вид, что вы этого не заметили;
- не занимайте свои руки множеством сумок, так вас легко могут сбить с ног, лучше иметь свободу движений;
- старайтесь избегать мест большого скопления людей: рынки, базары, толпы людей и т.д., если попали в такое место, старайтесь его быстрее покинуть, а сумку (если есть) держите перед собой;
- если вы едете в незнакомый город, постарайтесь заранее подыскать там жилье, лучше обратитесь в агентство недвижимости, для этого можно сделать поисковый запрос в интернете, например, сдам дом посуточно донецк, найдите себе 3-4 варианта, чтобы была возможность выбора.
Это только часть правил , которые нужно соблюдать для собственной безопасности.


Немає коментарів:

Дописати коментар